Poolen är uppvärmd och det finns badvakter.
Enklare servering med fika och glass.
Välkomna!
Mer information >>>
Wisby Simsällskap är en förening med medlemmar i alla åldrar som arbetar för att alla genom lek, träning, tävling och motion ska kunna ägna sig åt simidrottsverksamhet samt för ökad simkunnighet.
Bada i uppvärmd pool på Terra Nova. Öppet varje dag kl. 11 - 18 under sommaren.
Under sommarveckorna erbjuder vi simskola för barn i åldern 5 - 12 år. Det finns både nybörjarkurser och fortsättningskurser. Simskolorna hålls i utomhuspoolerna Melonenbadet, Terra Novabadet samt i utomhuspoolen på Kokoloko.